lördag 24 mars 2012

Fina ord och överdrifter.


Min trädgårdsvän Helen mejlade över detta utklipp från dagens Piteå-tidning.
Jag log lite när jag läste det, för om än det är en smula överdrivet så är det skrivet på ett sådant fint sätt som bara en pite-bo kan göra.
Om någon tycker att detta inlägg är en smula skrytsamt så ber jag om ursäkt för det, men jag kan inte låta bli att lägga in detta. (Jag har ju aldrig tidigare varit med i Piteå-tidningen)
Det känns kul att det jobb jag gjorde i Älvsbyn här om kvällen uppskattades, och jag själv tyckte kvällen var riktigt kul.


http://www.pitea-tidningen.se/alvsbyn/artikel.aspx?ArticleId=6808907




9 kommentarer:

  1. Det var fina ord, dem ska du ta till dig : )
    /Cika

    SvaraRadera
  2. Hejsan Hans!
    Du är absolut INTE på något sätt skrytsam.
    Naturligtvis ska man glädjas åt de berömmande ord som skrivs.
    Publiken upplevde ju föreläsningen som intressant och väldigt inspirerande. Det hade inte stått i tidningen om fallet vore annat.
    Klappa dig på axeln och sug åt dig av berömmet för det är du värd.
    Grattis!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Beröm ska man ta åt sig och njuta av!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Riktigt stort Grattis till ditt som det skrivs fantastiska trevliga och inspirerande föreläsning.

    Jag skulle ta åt mig allt beröm om det var jag, så det skall du bara känna dig smickrad av.

    Har man trädgård i zon 7 som sitt stora intresse så är det fantastiskt bra gjort.

    Ha en riktigt fin helg och känn dig stolt.

    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hallå där, kulturpersonligheten! Gläd dig åt det välförtjänta berömmet!
    Ha det gott/Laila

    SvaraRadera
  6. Jag har ju funderat på hur det gick och om det var trevligt, så nu vet jag ju :)
    allt gott
    Annso

    SvaraRadera
  7. Men så roligt, grattis! Älskade inslaget, det var skrivet som man kan läsa i tidningar från 50-talet :-) Jättefint!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  8. Va roligt att få lite tryckt feedback. Det tycker jag absolut då ska skryta om! Mer sånt!

    SvaraRadera
  9. Jag förstår den fullständigt, att du fick en fin recension !!!Du är kunnig!!Så sug åt dig av allt beröm det är du värd...sen kanske du även kan komma till Piteå och föreläsa också så jag får höra dig:)
    Ha en alldeles underbar helg!! Och glöm inte att ställa om klockan:)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.