måndag 26 augusti 2013

Nu i Hus & hem, trädgård.


Idag kom nya numret av tidningen Hus & Hem Trädgård i postlådan.
Mitt i tidningen finns ett reportage från vår trädgård.


Det är intressant att se sin egen trädgård från någon annans kamera.
Text och bilder är av Susanna Rosén.
Reportaget är sju sidor långt och jag måste säga att jag aldrig trott att de skulle fylla så många sidor med bilder härifrån.

Å andra sidan så är väl detta ett bevis för att alla kan visa upp sin trädgård, jag menar om vår enkla lilla trädgård får detta utrymme så kan man göra ett reportage om varenda trädgård i landet.
Alla har ju något att visa.


Nummer 5, 2013


Igår kväll så visade sig ett halofenomen på himlen över vår by, lite märkligt och kul att se.
Den lilla 'extrasol' som syns till vänster på bilden ovan var synlig ungefär en timme.
Jag försökte fotografera rakt mot solen för att visa, det blev kanske inte så lyckat, men visar ändå på ett ungefär hur det var.

Ha en härlig kväll!

8 kommentarer:

  1. Men sååå roligt, Grattis!

    Måste köpa tidningen det första jag gör i morgon eftersom den innehåller en massa spännande reportage från bloggvänner.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Oh, så spännande! Grattis! Kul att få läsa om andra trädgårdar än zon 1:or... jag bor ju själv i zon 0-1 som du vet men uppskattar verkligen att få ta del av nordligare trädgårdar genom bloggar och artiklar.

    SvaraRadera
  3. så kul!

    Så fort jag kommer till en lämplig affär blir till att köpa tidningen. :-)

    Ha det gott!
    Daniel

    SvaraRadera
  4. Så himla spännande och kul för er!!!Grattis!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Vilket sol-fenomen!? Häftigt,,,
    Och häftigt att få sin trädgård visad i tidningen!
    Men visst är det så att alla har något att visa så det är inland märkligt att ofta reportagen är från samma trädgårdar i vilken tidning man än köper! ?

    Må gott!

    SvaraRadera
  6. Oj, så roligt! Nu måste jag köpa Hus & Hem Trädgård! Visst är det sant att alla har något att visa, men jag tror inte att vilken trädgård som helst skulle få fylla ut sju hela sidor :) Ha det fint! :)

    SvaraRadera
  7. Nu har jag både köpt tidningen och läst artikeln om er trädgård.
    Jättefina bilder och bra text.
    Ni kan vara supernöjda över innehållet :=)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.