torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag!

Fotograf: Anna-Stina Rammhällen

Idag fick jag två fina bilder på min mejl, det var från en av bloggens läsare som visade fina hjärte-bilder.
Bilderna kom från Anna-Stina Rammhällen.
De här bilderna är så fina att jag vill visa er alla, samtidigt hoppas jag att ni haft en fin dag idag.

Fotograf: Anna-Stina Rammhällen

Så här skriver Anna-Stina om bilden här ovanför:

"De små hjärtana är honungsrosens fallna blad, som ligger som en ljus matta över min trätrappa och stenarna nedanför den. Egentligen är rosen gulblommande, men bladen ljusnar och faller efter bara någon dag. Men MÅNGA är de! Och doften är ljuvlig"

3 kommentarer:

  1. Jättefina hjärtbilder!

    Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Vackert!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. underbara hjärtbilder. Vill önska dig en underbar hjärtdag så här i elfte timmen.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.