tisdag 11 februari 2014

Vinnaren blev...


Så är det dags att dra en vinnare i utlottningen av hjärtat från Streetwires.
Nio hade anmält sitt intresse att delta i utlottningen...



... och vinnaren blev Inger i den lottdragning som var.

Grattis Inger, mejla mig din adress (min mejladress finns i högra spalten) så skickar jag sedan hjärtat med posten.

Tack alla ni som var med i utlottningen!


Här under detaljbilder från den senaste snöstaty som jag bygger i trädgården, när den är färdig (om den nu blir det) så visar jag den här på bloggen.



Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Grattis Inger till vinsten!
    Tack Hans för utlottningen!

    Spännande att se vad den nya snöskulpturen är för något. Ser väldigt detaljerat och fint ut.

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Du förfinar din snökonst ser jag! Här var nästan all snö borta även på landet idag. Ganska skönt, kunde komma in i växthusen!:)
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  3. Tack för en fin utlottning och grattis Inger till den vinsten av det fina hjärtat.
    Hmm... de små bilderna fick mina tankar till USA få se om man kan ha rätt:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.